و ما همچنان با شماييم....
10/10/2008 3:52:08 PM


با درود وسلام بر همه همراهان و بازديد كنندگان محترم پايگاه الكترونيكي خدمات پزشكي ايران

بالاخره توانستيم سايت جديد را البته نه بصورت كامل بلكه با بازبيني در بخش اول آن آماده و ارائه دهيم.

اين كار انرژي بسياري از ما گرفت كه اصلا مايل به آن نبوديم و در برنامه بازبيني وگسترش پايگاه نيز وجود نداشت. در ابتدا تنها تصميم به انجام رساندن فاز هاي بعدي پايگاه را داشتيم ، ولي بنا به دلايل فني مجبور به باز بيني و تجديد نظر در بخش اول شديم .

در بازبيني و تجديد نظر جديد بخش مشاوره حذف شد زيرا قرار است به شكلي ديگر در و در فازهاي بعدي پروژه آن را ارائه كنيم همچنين بخش تبليغات در صفحه اول در نظر گرفته شد كه البته مختص به تبليغات مرتبط با موضوعات سلامتي ، بهداشت ، درمان و لوازم آرايشي و بهداشتي و ساير موارد مرتبط خواهد بود و از نمايش ديگر تبليغات معذوريم.

اطلاعات و كانتنت هاي قبلي در حال تبديل شدن به سيستم جديد هستند و به تدريج در اختيارتان قرار خواهندگرفت همچنين و در همين راستا مطالب جديد نيز در اختيارتان گذاشته خواهد شد. اميدورايم كه بزودي بتوانيم اطلاعات كامل و جامعي در خصوص مباحث سلامتي ،‌بهداشتي وپزشكي و درماني در اختيارتان قرار دهيم

در آينده قطعا اخبار بسياري از پايگاه الكترونيك خدمات پزشكي ايران خواهيد داشت كه با توجه به برنامه ريزي ما پايگاه خواهد توانست انشاالله به بسياري از سوالات و مشكلات سلامتي ، پزشكي و درماني شما پاسخ گويد.

دراين راه قطعا مشكلاتي هم پيش روي ماست، كه البته تمامي تلاش خود را براي برطرف كردن آنها نموده و مي نماييم . ما دست ياري شما را نيز مي فشاريم و براي بهتر شدن شرايط پايگاه الكترونيك خدمات پزشكي ايران هر پيشنهاد و كمكي را پذيراييم و خوشحال خواهيم شد در اين راستا با ما تماس بگيريد.

با تشكر و سپاس

مدير پايگاه




منوی پایگاه
Skip Navigation Links
 
 
                      

    صفحه اول   درباره پایگاه   راهنما   نقشه پایگاه  تماس با پایگاه
Copyright  © 2002-2008 Iran Electronic Medical Services